Reklamní banner

Podpořte, prosím, náš server kliknutím na banner našich sponzorů nebo partnerů. Děkujeme.

Dnes je 16. 10. 2019
Svátek má:
každý dobrý pivař!

Pivobraní v Náchodě

Pivofest v Turnově
Chmelařský institut Žatec

Starší články naleznete zde

Článek z kategorie: Napsali odborníci     |   Přehled všech článků


Mezinárodní soutěž o nejlepšího výčepního značky Pilsner Urquell startuje

Zdroj: Tisková zpráva   

Globální pivovarnická skupina SAB Miller, do které patří i Plzeňský Prazdroj, vyhlásila již druhý ročník soutěže Pilsner Urquell Master Bartender. Národní kolo startuje v České republice právě teď.

Cílem Plzeňského Prazdroje není jen vyrábět jedinečný ležák Pilsner Urquell, ale také přispívat ke zvyšování české pivní kultury. Profesionální výčepní musí pivo nejen dobře načepovat, ale i správně servírovat. Vedle praktických dovedností by měl mít profesionální výčepní i dostatek znalostí z historie pivovarnictví a vědomostí o tom, jak o pivo pečovat.

Jedinou podmínkou k účasti v soutěži je mít značku Pilsner Urquell na čepu. To platí jak pro Českou republiku, tak pro ostatní země, v nichž se Pilsner Urquell prodává. Vítězové národních kol se utkají ve velkém finále v New Yorku v říjnu tohoto roku.

V České republice proběhnou tři regionální kola a národní finále.

Zájemci z řad profesionálních výčepních se mohou do soutěže přihlásit prostřednictvím obchodních zástupců Plzeňského Prazdroje. Více informací lze najít na www.prazdroj.cz/bartender07.

Hlavním cílem soutěže je vzdělávat výčepní a umožnit jim získat od odborníků z řad pracovníků Plzeňského Prazdroje znalosti, které uplatní ve své profesi. Účastníci soutěže absolvují odborný seminář, na jehož konci složí test ze získaných znalostí. Nebude chybět ani zkouška z praktických dovedností čepování a podávání piva.

Součástí soutěže je i samostudium zúčastněných výčepních z předaných materiálů v oblasti historie, výroby a servírování piva Pilsner Urquell a péče o něj. Účastníci národního finále (15 výčepních) projdou navíc nezávislým hodnocením přímo v praxi. Hodnotit se bude styl čepování, styl servírování, teplota podávaného piva a také komunikace s hosty.

Cílem Plzeňského Prazdroje je zajistit hostům všech gastrozařízení zážitek z piva, které chutná tak, jak má. Cílem programu je zvýšit znalosti o správném ošetřování, servírování, historii i současnosti unikátní značky Pilsner Urquell mezi výčepními. Přáním je, aby výčepní sdíleli nadšení pro značku Pilsner Urquell a aby byl Pilsner Urquell podáván vždy optimálním způsobem. Hlavním garantem soutěže je starší obchodní sládek Plzeňského Prazdroje pan Václav Berka.

30.05.2007




Reakce na tento článek: Reaguj
Martin Borský: Ano tak lze chápat snahu PU o kvalitu svého piva. Marně budou učit hospodské, jak nejlíp pivo ošetřit, když už ho dostanou do hospod ošizené z pivovaru.
Značka zůstala, chuť je ta tam.
Používáním nových technologií se PU zaměřil na produkci levného produktu, podpořeného o to víc reklamou...
Jaroslav: Nebýt toho,že si Prazdroj a Gambrinus podplácí 90% hospod v Česku,tak nemá na svoji močopudnou břečku odbyt.
Nebude to dlouho trvat a nepomůže mu ani nákladná reklama.

Vkládání reakcí bylo dočasně pozastaveno

Doporučujeme: Spojovací materiál. Nabízí široký výběr matice, šroubky, hmoždinky, vruty a další spojovací materiál


 

 

Copyright © 1998 - 2019 Drahomír Míša, designed by Mikebike, code by Kulpa, Otry

Doporučujeme:

    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'and url = ''' at line 1
  • WINE.CZ - vinařský a vinohradnický server - moravské víno - aktuality, diskuse, akce
  • CATFISH.CZ - catfish, sumci, čeledi, potrava, nemoci, fotky, forum