Pivobraní v Náchodě

Pivofest v Turnově
Chmelařský institut Žatec

Starší články naleznete zde

Článek z kategorie: Ostatní články     |   Přehled všech článků


Měšťanský pivovar Strakonice se přejmenoval

Zdroj: denik.cz   

Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. od 1. července mění název společnosti na DUDÁK – Měšťanský pivovar Strakonice, a. s.

Věříme, že název nepasterovaného piva Dudák, povýšený do názvu pivovaru, otevírá zcela novou etapu našeho podnikání a napomůže k posílení celé značky,“ říká ředitel pivovaru Jaroslav Tůma.

Se změnou názvu dochází také k formální úpravě podpisových práv, kdy nově budou rozhodnutí podepisována dvěma členy představenstva. Změna se dotkne také merkantilií pivovaru (nové etikety, pivní korunky).

Poslední měšťanský pivovar v Česku skončil v loňském roce ve ztrátě 916 tisíc korun, která byla ovlivněna hlavně investičními náklady v celkovém objemu 19,9 milionu korun.

Celkový roční obrat činil více jak 106 milionů korun. S ročním výstavem 66 590 hektolitrů, který představuje 5,3 procenta meziroční pokles ve srovnání s celorepublikovým poklesem o 8,6 procenta, se výsledek výstavu pivovaru pohybuje nad celorepublikovým průměrem.

Tůma ke změně dodává: „Realitou současného trhu je na jedné straně boj o zákazníka, na druhé straně bojujeme s levnými dovozovými pivy, proto je třeba hledat stále nové cesty, jak zaujmout konzumenta a posilovat zejména kvalitu a značku. Kvalita piva je pro nás prvořadá, proto také neustupujeme tlaku některých obchodních řetězců, které tlačí zejména na cenu. Abychom zachovali stávající kvalitu, produkci z výhradně českých surovin, byli jsme nuceni takovou neefektivní spolupráci ukončit. V loňském roce jsme ustoupili od spolupráce s Kauflandem právě z těchto důvodů.

V loňském roce byly v pivovaru realizovány investice v celkovém objemu 19,9 milionů korun. Největší položku z těchto investic tvořila nová stáčírna, jež si vyžádala celkové investiční náklady v objemu 17,5 milionu korun. V letošním roce investice budou pokračovat. Jsou plánovány v rozsahu 10,4 milionů korun, a to zejména do strojního a technologického vybavení.

V oblasti sortimentu uvádí pivovar s novou pitnou sezonou nefiltrované pivo Sklepák v 1,5 litrové plastové lahvi. „Uvedením nového piva v plastovém obalu posloucháme naše zákazníky a trh. Reagujeme tím na vzniklou poptávku,“ komentuje novinku obchodní ředitel pivovaru Marek Pohanka. „Sklepáka ocení především znalci piva pro jeho čistou chuť a vůni s nádechem pivařských kvasinek. Je určen pro vodáky, milovníky táborových ohňů nebo pro příznivce grilování a zahradních party,“ upřesňuje Marek Pohanka.

Sklepák je nefiltrovaný světlý ležák uvařený z ječného sladu a žateckého chmele. Vyniká příjemnou jemně doznívající hořkostí, plnou chutí a řízem. Je stáčen do spotřebitelských obalů přímo z ležáckého tanku, kde dozrává celých 60 dní. Obsahuje kulturní kmen pivovarských kvasinek spodního kvašení.

04.07.2011




Reakce na tento článek: Reaguj
Na tento článek zatím nikdo nereagoval. Můžete být první, kdo zareaguje!

Vkládání reakcí bylo dočasně pozastaveno

Doporučujeme: Spojovací materiál. Nabízí široký výběr matice, šroubky, hmoždinky, vruty a další spojovací materiál


 

 

Copyright © 1998 - 2021 Drahomír Míša, designed by Mikebike, code by Kulpa, Otry

Doporučujeme:

    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'and url = ''' at line 1
  • WINE.CZ - vinařský a vinohradnický server - moravské víno - aktuality, diskuse, akce
  • CATFISH.CZ - catfish, sumci, čeledi, potrava, nemoci, fotky, forum