Reklamní banner

Podpořte, prosím, náš server kliknutím na banner našich sponzorů nebo partnerů. Děkujeme.

Dnes je 20. 11. 2018
Svátek má:
každý dobrý pivař!

Pivobraní v Náchodě

Pivofest v Turnově
Chmelařský institut Žatec

Starší články naleznete zde

Článek z kategorie: Tiskové zprávy     |   Přehled všech článků


Tajná mise Jamese Bonda v globální kampani značky Heineken®

Zdroj: Tisková zpráva   

Daniel Craig a Bond girl Bérénice Marlohe z filmu SKYFALL v hlavní roli nové inovativní kampaně

Amsterdam, 21. září 2012 – Značka Heineken®, nejprodávanější prémiové pivo na světě, spustila v souvislosti s nadcházející premiérou 23. filmu o Jamesi Bondovi SKYFALL™ novou ohromující televizní a digitální kampaň, v níž se Daniel Craig poprvé představí jako slavný tajný agent. Diváci se společně s jeho nádhernou Bond girl v podání Bérénice Marlohe vydají na nezapomenutelnou cestu vlakem, aby se postavili Bondovým protivníkům a získali kufřík.

Tato interaktivní část kampaně úzce navazuje na televizní reklamu. Bérénice diváky vyzve k nastoupení do vlaku, který se poté rozjede nádhernou krajinou zasněžených hor. Na diváky čeká celá řada náročných zkoušek, které je přivedou ke kufříku, jehož obsah musí chránit před nelítostnými protivníky Jamese Bonda.

V České republice je možné vidět spot na internetu, v kinech Cinema City nebo v televizi. Celý spot se váže k novému filmu Skyfall s Danielem Craigem alias Jamesem Bondem v hlavní roli, který bude mít slavnostní premiéru 26. října v Praze a Brně.

Do televize se tento spot dostane v druhé polovině října. Vysílat jej budou například na stanicích Nova, Nova Cinema a Prima Cool. K celé „bondovské“ kampani budou probíhat také soutěže. „V rádiu Express a Dance rádiu mohou posluchači vyhrát lístky na pražskou premiéru filmu, soutěžit se bude i na facebooku. V obchodní síti budou na kampaň na vybraných místech upozorňovat stojany a různé reklamní předměty. V některých obchodech TESCO se bude prodávat i speciální litrová láhev limitované edice Bond,“ říká ke kampani Richard Gažo, brand manažer značky Heineken.

Součástí kampaně budou i spotřebitelské soutěže v provozovnách, kde se prémiová značka Heineken točí. „Za dvě piva soutěžící získá brýle a los, na který může vyhrát VIP pozvánku na světovou premiéru filmu do Amsterodamu, lístky na premiéru do Prahy a vstupenky na 007 párty s DJ hudbou a motivy bondovské tematiky, která se uskuteční 26. 10. v nově zrekonstruovaném klubu Mecca,“ doplňuje ke kampani Richard Gažo. Vyhrávat se budou i speciální plnicí pera.

Na své si v kampani přijdou i „Bond girl“. V TOP provozovnách Heineken bude možné potkat hostesky, které budou „náborovat“ agenty. Soutěžícím mužům budou například měřit tep a podrobí je náročným agentským testům. Nejlepší agenti pak získají atraktivní výhry. Stát se agentem může každý také v rámci hry, která je připravena pro spotřebitele na facebooku nebo webových stránkách www.heineken.cz.

Interaktivní kampaň vznikla ve studiích Shepperton Studios a vzdává hold Jamesi Bondovi i předchozím filmům o něm. Inspirací pro vlakové vozy byly klasické bondovské scény z dílny Kena Adama a v celé reklamě se objevují repliky rekvizit z předchozích filmů.

24.09.2012




Reakce na tento článek: Reaguj
Na tento článek zatím nikdo nereagoval. Můžete být první, kdo zareaguje!

Zde můžete reagovat na článek:
Jméno:
Nadpis:
Reakce:
   
Doporučujeme: Spojovací materiál. Nabízí široký výběr matice, šroubky, hmoždinky, vruty a další spojovací materiál


 

 

Copyright © 1998 - 2018 Drahomír Míša, designed by Mikebike, code by Kulpa, Otry

Doporučujeme:

    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'and url = ''' at line 1
  • WINE.CZ - vinařský a vinohradnický server - moravské víno - aktuality, diskuse, akce
  • CATFISH.CZ - catfish, sumci, čeledi, potrava, nemoci, fotky, forum